sobota 31. března 2018

Back to blog

Tahle fotka je stejně lebčí než ta svatební, so there!


Po 8 letech zpátky na blogu. Svatební fotku z roku 10 jsem tu nechal, ale manželství šlo do kopru, rozvod probíhá, přitom taková pěkná fotka. To jsem ještě nefotil já, photomonster hastrman. Takže v životě svazek s blízkým člověkem končí, ale co když ti dva na té fotce žijou spolu dál?  Nebo spíš v té fotce, její nesmrtelné realitě. Proč se lidi nefotí i u rozvodu, proč se nenatáčejí videa, jak rozvedenci s protaženými ksichty spěchají ze soudu do lokálu všechnu tu hrůzu rychle spláchnout? Protože doufají, že něco zůstalo. Svatební fotky, v jejich světě rozvody nejsou, naopak, manželé jsou tam spolu happily ever after. Fotky tuhle moc mají. Jako literatura. 

#TheOtherMilos

1 komentář:

  1. Ahoj, jmenuji se "ALLIE REYNA" Jsem z USA. Byl jsem ženatý 7 let s Rubenem. Věci začaly být ošklivé a téměř vždy jsme měli boje a argumenty. Bylo to horší v okamžiku, kdy podal žádost o rozvod ... Snažil jsem se, abych změnil názor a zůstal se mnou, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a vyzkoušel všechno, ale pořád, nic nefungovalo.

    Průlom přišel, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takových věcí, ale rozhodl jsem se neochotně zkusit, že jsem byl zoufalý a odešel bez možnosti volby ... On dělal zvláštní modlitby a používal kořeny a byliny ... Do 2 dnů on volal mě a byl omlouván za všechny emocionální trauma, které on mě způsobil, on se vrátil do domu a my nadále žít šťastně. co úžasný zázrak Baba Egbe udělal pro mě a mou rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým jsem se již léta zabýval

    Zavedl jsem ho do mnoha párů s problémy po celém světě a mají dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam venku potřebuje jeho pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoliv typu kontaktujte nyní Baba Egbe prostřednictvím svého emailu: babaegbetemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818

    OdpovědětVymazat