středa 30. prosince 2009

Všechno nejlepší v novém roce,


ten starý koneckonců nebyl zas tak špatný (přestože jsem z vážných rodinných důvodů musel zrušit svůj vlastní chystaný sňatek ani ne měsíc před dnem S -- třeba). No a protože mám teď ze "staré" knížky novou radost, musím tu fotku obálky španelského LM plesknout i sem, takže se omlouvám za to vytahování se na pomyslných kšandách, ale zrovna mi přišel do Arga první autorský výtisk (středa 30.12.), a přestože je tu ani ne poloprázdno, já si tu můžu uspořádat menší oslavu. Chodit mezi svátky do práce mě bavilo vždycky -- a někdy to člověka nečekaně odmění. A teď jdu hledat bublinky. Měly by tu někde za stohy rukopisů ještě nějaké být...

8 komentářů:

  1. Ti Španělé to udělali hodně pěkně. Obálka prodává a nedivil bych se, kdyby sem čtenáře přitáhla. Tak jako mě teď Santiniho jazyk láká k cestě po našich krajích. :-)

    Blahopřeji. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Až nastane obleva, určitě vyražte za Santinim. I když na běžkách by to taky nemuselo být špatný... Okruh kolem Kladrub, sjezd z kopečka k Sedlci, dlouhá míle z Brna do Rajhradu... Bílá je barva Blažejova, žijeme teď v Santiniho krajině!

    OdpovědětVymazat
  3. Já vybírám nové knihy skoro vždy podle obálky,tahle je pěkná...ale původní je původní...

    OdpovědětVymazat
  4. Obálka neobálka, hlavní je OBSSSAH! Ale musím uznat, že fyzická stránka knihy je sakra důležitá! A kombinace Miloše Urbana s Pavlem Růtem je NEODOLATELNÁ!!! Antický ideál krásy! Harmonie těla i duše!!! Díky, že to můžu ochutnat..
    Ze španělské verze trochu křičí kýč, ale je fakt, že podobu LM trefili, takhle nějak mi vykvetl v hlavě..
    Masíčka jsem dočetla předevčírem a nevím do čeho se zakousnout teď.. všechny Vaše knihy už jsem přečetla.. jestli dlouho nenapíšete další, tak je začnu číst znova!!!
    Ať se daří! Zdravím L.
    P.S.: Miluju Váš humor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den,
    bylo by možné si knihu ve španělštině někde koupit...?Je pochopitelné, že těžko tady v Čechách sháním knihy českých autorů ve španělštině.. :( Ale pokud bych si ji mohla koupit, příp. nějaké Vaše jiné knihy ve šp. budu vděčná. S díky T.Sojková

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se ta obálka hodně líbí. I když já vybírám knihy spíše podle spisovatele a podle děje, který je shrnut na zadní straně obálky. Někdy si i pročtu kousek z knihy, jestli mi vyhovuje autorův styl. ZAtím mi to vycházelo dobře. Ale mám radši knihy, kterí jsou i pěkné. A nejraději ilustorvané. Zrovna jsem dočetla Podhorskou vesnici od Boženy Němcové. Je to nádherně ilustrované vydání z roku 1921.

    OdpovědětVymazat
  7. Já tady dlouho nebyl, omlouvám se. Co nevidět (anebo vidět, nevím) opustím tento blog a vrátím se pod křídla argovských stránek, které budou upraveny, aby mi vc vyhovoaly.
    Jinak jsem se tu dozvěděl, že mám humor a někdo ho dokonce miluje! Hurá!
    Španělské knihy M.U.: asi je potřeba psát přímo nakladateli. Já prár výtisků mám, kdyby byla nouze největší, ale LM bohužel zatím ne -- můj jediný výtisk putoval do USA nějakému agentovi. Ne že by to k něčemu bylo...

    OdpovědětVymazat
  8. To je škoda,tyhle jsou...řekla bych přehlednější.

    OdpovědětVymazat